nebroska:

tbh asexual/aromantic representation is super fucking important because i didnt know what aromantacy was until about six months ago and im 18, almost 19 years old. i thought something was so fucking wrong with me. i forced myself into romantic relationships and lied to the people i cared about just to try and fix myself and ended up hurting them and ruining a lot of friendships in the process. if you dont think ace/aro representation is important then i dont have time for you.

(via fluttersheep)

So stressed out, don’t know why.
Just wanna cry, don’t know why.
Can’t get anything done, don’t know why.
Disinterested in everything, don’t know why.

Tags: SAD s.a.d

city-fog-and-brave-dialogue:

ioweyouasoul:

LISTEN UP MOTHER FUCKERS

SEE THIS WEBSITE? 

ITS CALLED WOLFRAM ALPHA

THIS IS THE BEST GODDAMN WEBSITE FOR ACADEMIC SHIT. FUCK GOOGLE. 

THIS MOTHERFUCKER WILL LET YOU SEARCH “HOSPITAL BEDS IN CHAD VS. IRAN” 

image

AND IT GIVES YOU A STRAIGHT GODDAMN ANSWER 

MAYBE YOU’RE NOT INTERESTED IN DOCTORNESS OF THIRD WORLD COUNTRIES COOL SHIT 

HAVING TROUBLE WITH MATH?

image

HOLY SHIT

OR MAYBE YOU WANNA DICK AROUND

image

WHATEVER THE FUCK YOU WANT

reasons why tumblr aids education

(Source: spoopymarveltrash, via rawr0609)

power-of-plants:

Okay, consider this:

Vegans have absolutely no reason to lie to you about conditions of meat, dairy, and egg farms. By exposing those industries, they do not personally gain anything. But the government has billions of dollars riding on animal agriculture.

Think long and hard about that before you accuse vegans of propaganda and brainwashing.

(via reservoirdongz)

want2bee:

I sort of kind of want to be a Vegetarian. Maybe even a vegan one day, or fully raw from time to time. More than just the health benefits, but to just think about what animals are put though to be dinner…

Anyway, my whole family, like everyone, even the one who is a vegetarian is…

Read book, watch documentaries, cook vegan foods, try new foods, ect. Once you get through 2-3 weeks it becomes super easy

phooka-14:

meganfoxrocksmyworld:

Reasons I love Megan Denise Fox.

Because if I don’t stand up for her, who will? Okay, I can name about 6 people that will, but we’re small voices that can’t do anything. But I’m not gonna stop standing up for her. Even if the media refuses to NOT take Michael’s side.
You don’t have to be a fan of Megan Fox to acknowledge the injustice Megan suffered on the set of Transformers from Michael Bay and his “loyal” crew. When Megan’s comment on Michael Bay came out, everyone sided with Michael Bay, calling Megan a “brat” or “ungrateful” and saying she should have kept her mouth shut. These are grown ass men and they couldn’t shrug off a comment from a 23 year old woman. This Behind the Scene clip is just a glimpse and I cannot even imagine what ended up on the cutting room floor. Detailed bullet point of their relationship throughout the years. (stops after Jonah Hex) [x]
Michael made Megan model wardrobe options (short shorts and belly tops) in front of a room full of men, made her audition by washing his car in a bikini while he filmed it (of which Michael Bay hasn’t denied) And while the disgusting 3 quarters of the planet will side with Michael saying Megan’s a “whore” and “agreed to it anyways” or “asked for it”, do not know her side of the story. Megan’s wanted to act for her entire life stemming from Judy Garland and Marilyn Monroe.Day in and day out for both Transformers movies, Megan had this tyrant barking orders at her about bending over the car, arch her back and dictating what she wore and even naming her character after himself. Michael Bay is disgusting. I don’t care what Megan says about him now, it doesn’t excuse how he treated her and dragged her name through the mud. Megan’s been on 12 movies so far and has only had ONE crew complain about her. But to this day, people BELIEVE she’s the bad one to work with. That’s the power of this piece of shit, Michael Bay.

bring awareness to this

(via fluttersheep)

thatvegancosplayer:

mistress-maya:

notontumblr:

prettyboyshyflizzy:

aggienes:

getintunee:

sunfl0werpetal:

callmehealy:

THIS TOO GUYS. BE SAFE.

This is sorta manditory to reblog.

😳

This joint kills you faster than the bubonic plaque. True

thats because it was designed in the lab to do that

Oh jesus christ. Not one of these “Let’s talk about the symptoms without discussing the realities of the disease!” shit posts. All these do is make people panic and think their cold is some sneaky form of Ebola.
OKAY LISTEN UP YOU GUYS. ITS TIME TO PULL UP A CHAIR, TURN ON YOUR SCIENCE EARS AND:

(I’m using Bill Nye because this is gonna be a goddamn science talk and I know you people love nostalgia)
HERE ARE SOME VERY IMPORTANT FACTS ABOUT EBOLA:
EBOLA IS ONLY TRANSMITTED THROUGH CONTACT WITH THE BLOOD OR BODY FLUID OF AN INFECTED PERSON.This is why one of its nicknames is “the Caregiver’s disease”! Because most people who contract it are people who were taking care of an infected patient or handled bodies with Ebola. So the general rule of thumb to avoid Ebola (and dozens of other disease much more prevalant everywhere) is: IF YOU SEE BLOOD OR BODILY FLUIDS THAT’S NOT FROM YOUR BODY - DON’T FUCKING TOUCH IT.
THE EBOLA VIRUS HAS A SHITTY SURVIVAL RATE OUTSIDE A HOST. This means that once a strain of the virus leaves a person’s body outside through blood, vomit, snot, etc - it can’t survive very long at all. In fact many scientific studies find that it’s hard to estimate exactly how long it can survive because their samples tend to start to break down before they can even run tests. This means sitting on a toilet seat in Dallas will not get you fucking ebola. 
ONE OF THE MAIN REASONS THIS OUTBREAK HAS GOTTEN SO BAD IS DUE TO SHITTY HEALTH CONDITIONS AND INFRASTRUCTURE IN THE INFECTED COUNTRIES. And by shitty, I mean it’s hard to get clean water and supplies level of shitty. While we can argue about the shitty state of US healthcare (and it’s 100% valid discussion) - it really doesn’t compare to what these clinics have.
IT DOES NOT HAVE A 100% MORTALITY RATE. Yes, it can be very deadly (from 25-90%), but again, most of the reasons it’s been so deadly is because of the shitty health conditions pointed out in #3. But it is completely possible to survive through Ebola if you get proper treatment (which you shouldn’t have it in the first place if you followed #1).
NOT EVERY AFRICAN COUNTRY HAS BEEN INFECTED WITH EBOLA. In fact compared to other epidemics, the rate this one has spread is small (I mean it is tragic, no question about that, but objectively speaking it doesn’t even hold a candle to the Bubonic plague, Spanish Influenza, HIV/AIDS or even H1N1). The countries infected are Sierra Leone, Guinea and Liberia, all located in West Africa. And by infected, I mean about 0.0004% of their combined populations of 20 million are infected - which in pandemic terms this is tiny. So if you or your friends or your family who are either traveling or living in other parts of Africa you really shouldn’t worry about Ebola because- Africa is fucking huge.
THERE IS NO SOLID EVIDENCE IT WAS CONSTRUCTED IN A LAB. This is a conspiracy theory that’s been thrown out there in order to explain why it’s so deadly. People get anxious, and they blame what they can.
And that’s it! It pretty much boils down to it’s really not something to panic about - and you shouldn’t handle other people’s bodily fluids or blood without proper equipment. Which- you really shouldn’t do that at anytime, anyplace.

THANK YOU! I hate these bullshit scare tactic posts that incite panic without actual facts!! Thankfully someone added the facts and now it’s fixed :)


Yeah it’s SUPER unlikely that anyone would catch this disease unless you qualify for those above things.

thatvegancosplayer:

mistress-maya:

notontumblr:

prettyboyshyflizzy:

aggienes:

getintunee:

sunfl0werpetal:

callmehealy:

THIS TOO GUYS. BE SAFE.

This is sorta manditory to reblog.

😳

This joint kills you faster than the bubonic plaque. True

thats because it was designed in the lab to do that

Oh jesus christ. Not one of these “Let’s talk about the symptoms without discussing the realities of the disease!” shit posts. All these do is make people panic and think their cold is some sneaky form of Ebola.

OKAY LISTEN UP YOU GUYS. ITS TIME TO PULL UP A CHAIR, TURN ON YOUR SCIENCE EARS AND:

(I’m using Bill Nye because this is gonna be a goddamn science talk and I know you people love nostalgia)

HERE ARE SOME VERY IMPORTANT FACTS ABOUT EBOLA:

  1. EBOLA IS ONLY TRANSMITTED THROUGH CONTACT WITH THE BLOOD OR BODY FLUID OF AN INFECTED PERSON.This is why one of its nicknames is “the Caregiver’s disease”! Because most people who contract it are people who were taking care of an infected patient or handled bodies with Ebola. So the general rule of thumb to avoid Ebola (and dozens of other disease much more prevalant everywhere) is: IF YOU SEE BLOOD OR BODILY FLUIDS THAT’S NOT FROM YOUR BODY - DON’T FUCKING TOUCH IT.
  2. THE EBOLA VIRUS HAS A SHITTY SURVIVAL RATE OUTSIDE A HOST. This means that once a strain of the virus leaves a person’s body outside through blood, vomit, snot, etc - it can’t survive very long at all. In fact many scientific studies find that it’s hard to estimate exactly how long it can survive because their samples tend to start to break down before they can even run tests. This means sitting on a toilet seat in Dallas will not get you fucking ebola. 
  3. ONE OF THE MAIN REASONS THIS OUTBREAK HAS GOTTEN SO BAD IS DUE TO SHITTY HEALTH CONDITIONS AND INFRASTRUCTURE IN THE INFECTED COUNTRIES. And by shitty, I mean it’s hard to get clean water and supplies level of shitty. While we can argue about the shitty state of US healthcare (and it’s 100% valid discussion) - it really doesn’t compare to what these clinics have.
  4. IT DOES NOT HAVE A 100% MORTALITY RATE. Yes, it can be very deadly (from 25-90%), but again, most of the reasons it’s been so deadly is because of the shitty health conditions pointed out in #3. But it is completely possible to survive through Ebola if you get proper treatment (which you shouldn’t have it in the first place if you followed #1).
  5. NOT EVERY AFRICAN COUNTRY HAS BEEN INFECTED WITH EBOLA. In fact compared to other epidemics, the rate this one has spread is small (I mean it is tragic, no question about that, but objectively speaking it doesn’t even hold a candle to the Bubonic plague, Spanish Influenza, HIV/AIDS or even H1N1). The countries infected are Sierra Leone, Guinea and Liberia, all located in West Africa. And by infected, I mean about 0.0004% of their combined populations of 20 million are infected - which in pandemic terms this is tiny. So if you or your friends or your family who are either traveling or living in other parts of Africa you really shouldn’t worry about Ebola because- Africa is fucking huge.
  6. THERE IS NO SOLID EVIDENCE IT WAS CONSTRUCTED IN A LAB. This is a conspiracy theory that’s been thrown out there in order to explain why it’s so deadly. People get anxious, and they blame what they can.

And that’s it! It pretty much boils down to it’s really not something to panic about - and you shouldn’t handle other people’s bodily fluids or blood without proper equipment. Which- you really shouldn’t do that at anytime, anyplace.

THANK YOU! I hate these bullshit scare tactic posts that incite panic without actual facts!! Thankfully someone added the facts and now it’s fixed :)

Yeah it’s SUPER unlikely that anyone would catch this disease unless you qualify for those above things.

(via creepyvegan)

euo:

thebootyfandom:

euo:

It’s 2014 and people still don’t realize that you can’t be a feminist if you’re racist

Technically this is wrong

It’s 2014 and people still don’t realize that you can’t be a feminist if you’re racist

(via thatvegancosplayer)

thatvegancosplayer:

misandry-mermaid:

theatregreek:

The fact that he was never actually outright “rejected” and simply expected girls to just come to him wanting to fuck him makes this even more pathetic.

It really is the ultimate form of victim-blaming and advocacy of male entitlement to say that a man who intended to commit genocide against women did so because “we rejected him”.


True story: many years ago, some dude (friend of a friend) dumped water proof glue in my fiancé’s hair bc during lunch break, I came to see my beau and brought him lunch.I had never met this guy before and my fiancé barely knew him. This guy committed the act bc he was jealous that everyone around him had girlfriends or had gotten laid recently.This particular person is one of the scummiest pieces of shit I have ever had the misfortune to meet. He was so fucking entitled that he bragged he could steal anyone’s girl, including me.At length and at nauseum.I never gave him the chance toe ve speak to me and it frustrated him to no end.I got never ending pleasure out of seeing him suffer bc all he wanted to do at this point was get me to talk to him.FUCK YOU YOU PIECE OF SHIT.

thatvegancosplayer:

misandry-mermaid:

theatregreek:

The fact that he was never actually outright “rejected” and simply expected girls to just come to him wanting to fuck him makes this even more pathetic.

It really is the ultimate form of victim-blaming and advocacy of male entitlement to say that a man who intended to commit genocide against women did so because “we rejected him”.

True story: many years ago, some dude (friend of a friend) dumped water proof glue in my fiancé’s hair bc during lunch break, I came to see my beau and brought him lunch.

I had never met this guy before and my fiancé barely knew him. This guy committed the act bc he was jealous that everyone around him had girlfriends or had gotten laid recently.

This particular person is one of the scummiest pieces of shit I have ever had the misfortune to meet. He was so fucking entitled that he bragged he could steal anyone’s girl, including me.

At length and at nauseum.

I never gave him the chance toe ve speak to me and it frustrated him to no end.

I got never ending pleasure out of seeing him suffer bc all he wanted to do at this point was get me to talk to him.

FUCK YOU YOU PIECE OF SHIT.